Με Αέρα Αισιοδοξίας...

Είμαστε ένας νεοσύστατος Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων, ο οποίος προέκυψε από την συννένωση 4 μικρών Δημοτικών Σχολείων στον Αργολικό Κάμπο, του Παναριτίου, Μάνεσι, Πουλακίδα και Ανυφί. Με μεράκι και κέφι θα προσπαθήσουμε να ενημερώνουμε για τις δράσεις μας, βάζοντας έτσι το δικό μας λιθαράκι στην ενημέρωση των Γονέων, αλλά και όσων ευελπιστούμε να σταθούνε στο πλάι μας για το καλύτερο μέλλον των παιδιών μας.


Κόντρα στην απαισιοδοξία και οικονομική δυσπραγία των ημερών, αναζητούμε έμπρακτα την συμπαράστασή σας για να υλοποιήσουμε το πρόγραμμά μας και με τους δασκάλους του Σχολείου μας να ξεπερνάμε τα όποια θέματα συναντάμε. Η ηθική και οικονομική ενίσχυση του Συλλόγου, φαίνεται στα χαμόγελα των παιδιών μας, μέσα από τις δράσεις μας και ευελπιστούμε και μέσα από την μελλοντική μας πορεία.

Σας ευχαριστούμε θερμά

Το Δ.Σ. Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων


Σάββατο 28 Ιουλίου 2012

Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση


Βράβευση των εκπαιδευτικών του Δημοτικού Σχολείου Ανυφίου
Οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Ανυφίου βραβεύτηκαν από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων, Πολιτισμού & Αθλητισμού, στα πλαίσια του έργου «Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση»!
Η «Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση» έχει στόχο την ανάδειξη των  «βέλτιστων πρακτικών» που μπορούν να υποστηρίξουν το εκπαιδευτικό έργο και επιχειρεί να ανοίξει το δρόμο σε ένα σχολείο ανοικτό στη συνεχή βελτίωση, την αλλαγή και την πολυμορφία και υποστηρικτικό στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.
Κάθε χρόνο, μέσα από την αξιολόγηση των έργων των εκπαιδευτικών από επιτροπή αποτελούμενη από σχολικούς συμβούλους και πανεπιστημιακούς, επιλέγονται τα 100 πλέον καινοτόμα έργα, τα οποία και αναρτώνται στον ιστότοπο «Αριστεία και καινοτομία» του Υπουργείου Παιδείας έτσι ώστε να αποτελέσουν στη συνέχεια μία δεξαμενή άντλησης ιδεών για όλους τους ενδιαφερόμενους.
Οι δράσεις που ανέπτυξαν οι εκπαιδευτικοί του Δημοτικού Σχολείου Ανυφίου κατά τη σχολική χρονιά που πέρασε και είχαν στόχο την αποτελεσματικότερη συνεργασία της εκπαιδευτικής κοινότητας (διευθύντρια – σύλλογος εκπαιδευτικών – μαθητές – γονείς – φορείς εκτός σχολείου) και το άνοιγμα του σχολείου στην τοπική κοινωνία αξιολογήθηκαν ως «εξαιρετικά καινοτόμες» και συμπεριλήφθηκαν στα 100 καλύτερα έργα εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από όλη την Ελλάδα.
…………………………………………………………….
Εκτός από τα συγχαρητήριά μας είναι σημαντικό να παραθέσουμε τα σχόλια ενός εκ των αξιολογητών του έργου, τα οποία φωτογραφίζουν με τον καλύτερο τρόπο τη φιλοσοφία που διέπει το σχολείο στο οποίο έχουμε την τύχη να φοιτούν τα παιδιά μας:

«Το συγκεκριμένο έργο έχει εξαιρετικά καινοτόμα χαρακτηριστικά. Συγκεκριμένα, η αντιμετώπιση των προβλημάτων που περιγράφονται μάλλον ως πρόκληση παρά ως προβλήματα αποτελούν από μόνα τους πρωτοποριακή πρακτική, που θυμίζει τη φράση «κάνοντας την ανάγκη….ιστορία».
Επίσης, το σχέδιο δράσης-τοπικής παρέμβασης που είχε στόχο τη βελτίωση της υλικοτεχνικής υποδομής του σχολείου σε όλα σχεδόν τα επίπεδα έγινε με συνεργατικά πλαίσια δράσης εκπαιδευτικών και γονέων « έξω από τα καθιερωμένα και πεπατημένα», γεγονός που από μόνο του καταδεικνύει μεγάλη ψυχική δύναμη, ανθεκτικότητα και αισιοδοξία στις δύσκολες κοινωνικές συνθήκες που βιώνουμε. Επιπλέον, το σχέδιο δράσης που αφορούσε την αναβάθμιση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου μέσα από ένα τόσο διευρυμένο δίκτυο συνεργασιών σε μια σχετικά μικρή, μη αστική κοινωνία προαπαιτεί υψηλό βαθμό ευελιξίας και ανοιχτότητας σκέψης στο πλαίσιο της σύνδεσης του σχολείου με την κοινωνία. Παράλληλα, η επιτυχής διαχείριση και η μεταστροφή ενός αρνητικού κλίματος σε μια σχολική μονάδα και σε μια μικρή κοινωνία γενικότερα δεν είναι καθόλου εύκολη υπόθεση. Γι’ αυτό άλλωστε είναι φαινόμενο που το συναντάμε σπάνια και προϋποθέτει δείγματα εμπιστοσύνης, αγάπης και κοινωνικής αλληλεγγύης αφενός αλλά και αποφασιστικότητας και αγωνιστικότητας αφετέρου. Θα λέγαμε ότι είναι ιδιαίτερα καινοτόμο στις μέρες μας να πιστέψεις σε κάτι, να οραματιστείς κάτι και με πενιχρά μέσα να το καταφέρεις, είτε γιατί κάτι εξαιρετικά σημαντικό σκέφτηκες, είτε γιατί κάποιοι σε πίστεψαν, σε εμπιστεύθηκαν και σε ακολούθησαν…..Και αυτοί μπορεί να είναι εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς, παράγοντες της τοπικής κοινωνίας, κ.ά.»

Αυτη η Βράβευση για Εμάς τους Γονείς και τα παιδιά μας, μας δίνει Δύναμη και Ελπίδα, συντελεί στην προσπάθεια Ολων για μία ποιοτική Εκπαίδευση και Διαπαιδαγώγηση στο Δημόσιο Δημοτικό Σχολείο. Με την συμπαράσταση και υπόσχεση του Διευθυντή της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Αργολίδας Κο Γαβρήλο στην Πρόεδρο μας Κα Χριστοπούλου, ανυπομονούμε να ανοίξουν οι πόρτες του Σχολείου μας στο πλέον αναβαθμισμένο 6Θέσιο Αγγελοπούλειο Δημοτικό Σχολείο Ανυφίου, ένα σχολείο χτισμένο με μεράκι απο έναν μέγα ευεργέτη, του οποίου το όραμα γίνεται πραγματικότητα. Ετσι το πλέον Βραβευμένο μας Σχολείο θα έχει το αυτονόητο, η κάθε Τάξη να έχει τον/την δασκαλό/α του, Μεράκι και Αγάπη για την Μόρφωση σε ένα Περιβάλλον αντάξιο του Πολιτισμού και της Παιδείας που επιθυμούμε να λάβουν τα παιδιά μας.



Τρίτη 24 Ιουλίου 2012

Είμαστε και ΕΜΕΙΣ Εδώ!!! Ανήκουμε στα 100 Καλύτερα Σχολεία της Χώρας μας!

ΑΡΙΣΤΕΙΑ 2012:Τα 100 έργα των εκπαιδευτικών που θα βραβευτούν 

 

 

Συνολικά κατατέθηκαν 470 έργα από 850 εκπαιδευτικούς. Η κατανομή της αξιολόγησης των υποβληθέντων έργων έγινε λαμβάνοντας υπόψη το θεματικό πεδίο ανά ειδικότητα και η αξιολόγησή τους ολοκληρώθηκε
με τη βοήθεια μη αμειβόμενης Επιστημονικής Επιτροπής, αποτελούμενης από 210 μέλη. Τα μέλη της επιτροπής αποτελούνται από Καθηγητές Πανεπιστημίου, π. Παρέδρους Π.Ι., Σχολικούς Συμβούλους, καθώς και εκπαιδευτικούς με αυξημένα προσόντα.
Η διαδικασία αξιολόγησης έγινε με διπλή ανώνυμη κρίση και βαθμολόγηση, ενώ η τελική βαθμολογία κάθε έργου προέκυψε από το άθροισμα της βαθμολογίας των 2 κριτών. Κάθε κριτής μπορούσε να βαθμολογήσει ένα έργο από 1 μέχρι 180 μονάδες, στηριζόμενος σε συγκεκριμένα κριτήρια και προδιαγραφές.
Στις περιπτώσεις που η διαφορά ανάμεσα στους δύο κριτές ήταν μεγαλύτερη των 80 μονάδων και ο ένας εκ των δύο κριτών είχε καταθέσει βαθμολογία μεγαλύτερη των 150 μονάδων, υπήρξε επαναξιολόγηση των έργων από 3ο κριτή αντίστοιχης ειδικότητας. Η τελική βαθμολογία των έργων αυτών προέκυψε από το διπλασιασμό της βαθμολογίας του 3ου κριτή. Η τελική κατάταξη των έργων προέκυψε
από τη συνολική βαθμολογία ανά έργο, ανεξαρτήτως ειδικότητας ή θεματικού πεδίου. Όλοι οι εμπλεκόμενοι εκπαιδευτικοί έχουν τη δυνατότητα να πληροφορηθούν για τη βαθμολογία του έργου τους, καθώς και για τα σχόλια της αξιολόγησης, με επιτυχή σύνδεση στο πληροφοριακό σύστημα της Αριστείας. Επίσης, στην αρχική σελίδα του συστήματος έχει αναρτηθεί η λίστα των έργων,
ταξινομημένη με βάση τα αποτελέσματα της βαθμολογίας τους. Από τη λίστα αυτή θα βραβευθούν τα 100 πρώτα έργα και όσα ισοβαθμούν με το 100ο.


ΡΕΠΟΡΤΑΖ:esos.gr
ΚΑΝΕΤΕ ΚΛΙΚ ΕΔΩ ΓΙΑ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΕΡΓΑ ΠΟΥ ΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΙ